რა არის divul.ge–ს გარანტირებული პრესრელიზების გამოყენების შემთხვევები?

ერთადერთი საზღვარი თქვენი ფანტაზიაა – აი რამდენიმე მაგალითი:

Get in Touch

გააძლიერეთ ნდობა და ცნობადობა თქვენი ბრენდისთვის თქვენი ისტორიის გაზიარებით. შეგიძლიათ გამოაცხადოთ რებრენდინგი, გამოკვეთოთ თქვენი მისია ან წარმოაჩინოთ ღირებულებები; მაგალითად, მოდის ბრენდმა შეიძლება გააცნოს თავისი ეკომეგობრული კოლექცია, ხოლო ტექნოლოგიურმა კომპანიამ – ინოვაციური სამუშაო კულტურა. კარგად შედგენილი პრესრელიზი მნიშვნელოვნად ზრდის ბრენდის ხილვადობას და იზიდავს ახალ კლიენტებს.

გააზიარეთ თქვენი კომპანიის მნიშვნელოვანი ეტაპები, გაფართოებები ან ინოვაციები, რათა მუდმივად დააინტერესოთ აუდიტორია. ეს შეიძლება იყოს ახალი ოფისის გახსნა, მნიშვნელოვანი პარტნიორობა ან რეკორდული ფინანსური კვარტალი. მაგალითად, სტარტაპმა შეიძლება გამოაცხადოს ახალი ინვესტიცია, ხოლო საცალო ქსელმა– თავისი მე-100 ფილიალის გახსნა. ასეთი პრესრელიზები ზრდის სანდოობას და იზიდავს ინვესტორებს, პარტნიორებსა და კლიენტებს.

გააძლიერეთ თქვენი ორგანიზაციის გავლენა წარმატებული კამპანიების, მიმდინარე პროექტებისა და საზოგადოების ინიციატივების გაზიარებით. მაგალითად, არასამთავრობო ორგანიზაციამ შეიძლება გამოაქვეყნოს შედეგები წარმატებული საქველმოქმედო კამპანიის შესახებ, ხოლო საგანმანათლებლო დაწესებულებამ – ახალი სტიპენდიის პროგრამა. პრესრელიზი უზრუნველყოფს, რომ თქვენი მესიჯი სწორ აუდიტორიას და მხარდამჭერებს მიეწვდინოს.

გააძლიერეთ თქვენი პროფესიული იმიჯი ახალი როლების, გამოცდილების და მიღწევების გაზიარებით. პროეტების მენეჯერს შეუძლია წარმოაჩინოს წარმატებული კლიენტური პროექტი ან გამოაქვეყნოს ექსპერტული ხედვა სფეროს ტენდენციებზე. ასეთი პრესრელიზი აყალიბებს პირად ბრენდს და ქმნის ახალ კარიერულ შესაძლებლობებს.
გააზიარეთ თქვენი პროფესიული მიღწევები და მიიპყროთ თქვენი ინდუსტრიის ყურადღება. ეს შეიძლება იყოს დაწინაურება, ახალი სერთიფიკატი ან მნიშვნელოვანი პროექტის დასრულება. მაგალითად, მენეჯერმა შეიძლება გამოაცხადოს დირექტორის პოზიციაზე აღზევება, ხოლო ფრილანსერმა – მაღალი პროფილის კლიენტთან თანამშრომლობა. პრესრელიზი ამყარებს თქვენს ავტორიტეტს და გამოგყოფთ კონკურენტებს შორის.
გაზარდეთ თქვენი ონლაინ გავლენა თქვენი თანამშრომლობების, პროექტების ან მნიშვნელოვანი მომენტების გაზიარებით. მაგალითად, ფიტნეს ინფლუენსერმა შეიძლება გამოაცხადოს პარტნიორობა სპორტულ ბრენდთან, ხოლო მოგზაურობის ინფლუენსერმა – თანამშრომლობა ტურიზმის სააგენტოსთან. პრესრელიზი ზრდის თქვენს აუდიტორიას, ცნობადობას და ბრენდულ კონტრაქტებს.
წარადგინეთ თქვენი შემოქმედება გლობალური აუდიტორიის წინაშე. გამოაცხადეთ ახალი ალბომი, გამოფენა, ვიდეო ან ნებისმიერი კრეატიული პროექტი. მაგალითად, მუსიკოსმა შეიძლება გააცნოს თავისი ახალი სიმღერა, ხოლო მხატვარმა – სამომავლო პერსონალური გამოფენა. პრესრელიზი გაძლევთ საშუალებას დაუკავშირდეთ მედიას, ინდუსტრიულ პროფესიონალებსა და ფანებს.

გამოკვეთეთ თქვენი აკადემიური მიღწევები, კვლევები, პუბლიკაციები ან ჯილდოები. მაგალითად, პროფესორმა შეიძლება გააზიაროს მნიშვნელოვანი კვლევის შედეგები, ხოლო სტუდენტმა პრესტიჟული სტიპენდიის მიღება. პრესრელიზი ხელს უწყობს აკადემიურ აღიარებას და ახალ კვლევით ან პროფესიულ შესაძლებლობებს.

გააპიარეთ თქვენი პორტფოლიო და გამოაცხადეთ ახალი როლები, კამპანიები ან მნიშვნელოვანი მიღწევები. მაგალითად, მსახიობმა შეიძლება გააცნოს ახალი ფილმში მონაწილეობა, ხოლო მოდელმა ცნობილ პოდიუმზე გამოსვლა. პრესრელიზი აძლიერებს თქვენს ხილვადობას და გიკავშირდებათ სააგენტოებსა და პროდიუსერებს.
გააზიარეთ თქვენი სპორტული მიღწევები, სპონსორობები, კონკურსებში გამარჯვებები ან მომზადების პროცესის შედეგები. პროფესიონალმა სპორტსმენმა შეიძლება გამოაცხადოს ახალი პარტნიორობა სპორტულ ბრენდთან, ხოლო დამწყებმა ათლეტმა – ეროვნული ჩემპიონატისთვის კვალიფიკაცია. პრესრელიზი იზიდავს ფანებს, სპონსორებს და ახალ შესაძლებლობებს.

შექმენით დიდი ხმაური ახალი პროდუქტის ან სერვისის გარშემო. ტექნოლოგიურმა კომპანიამ შეიძლება გააშუქოს ინოვაციური მოწყობილობა, ხოლო ბიუთი ბრენდმა – ახალი მოვლის ხაზი. პრესრელიზი ზრდის ცნობადობას, გაყიდვებს და მედიის დაინტერესებას.

გამოაცხადეთ თქვენი პლატფორმის გაშვება და გამოკვეთეთ მისი ფუნქციონალი, უპირატესობები და უნიკალური სარგებელი. პრესრელიზი ზრდის ტრაფიკს, ჩამოტვირთვებს და მომხმარებლის ჩართულობას.
გააპიარეთ თქვენი ვიდეორგოლი, იქნება ეს პროდუქტის დემო, კამპანია თუ საგნობრივი ვიდეო. პრესრელიზი ზრდის ვიდეოს გავრცელებას და აუდიტორიის ჩართულობას.

Join the Waitlist

გააცანით თქვენი ახალი წიგნი, კვლევა ან პუბლიკაცია. გააზიარეთ შთაგონება, ძირითადი თემები და მისაწვდომი ბმულები. პრესრელიზი ავითარებს თქვენს ავტორიტეტს და უკავშირებს მკითხველებსა და მედიას.
განვრცელეთ ინფორმაცია თქვენი ღონისძიების შესახებ და მიიპყრეთ მონაწილეების ყურადღება, სპონსორები და მედია. პრესრელიზი ზრდის ინტერესს, რეგისტრაციებს და საერთო ექსპოზიციას.
გააცნეთ საზოგადოებას თქვენი მომავალი კონცერტი, თეატრალური სპექტაკლი ან ლაივ ღონისძიება პრესრელიზით, რომელიც გააგზავნის ემოციას და მიიზიდავს მაყურებელს. გააზიარეთ დეტალები: თარიღი, ლოკაცია, სპეციალური სტუმრები, ბილეთების ინფორმაცია. მაგალითად, მუსიკოსმა შეიძლება გამოაცხადოს მოლოდინით სავსე ტურნე, ხოლო თეატრალურმა ჯგუფმა ინოვაციური სპექტაკლი. პრესრელიზი ქმნის ხმაურს, იზიდავს მედიას და დაგეხმარებათ, რომ თქვენი ღონისძიება სრულად გაიყიდოს.
გააძლიერეთ თქვენი საქმიანი მისიის ხმა და გააზიარეთ თქვენი ინიციატივების გავლენა. მაგალითად, საქველმოქმედო ორგანიზაციამ შეიძლება გააშუქოს ახალი ფონდების მოზიდვის კამპანია, ხოლო გარემოს დაცვის ორგანიზაციამ მნიშვნელოვანი საკონსერვაციო პროექტი. პრესრელიზი გეხმარებათ მხარდამჭერებთან, დონორებთან და მედიასთან დაკავშირებაში.
გააძლიერეთ თქვენი ფონდრაიზინგი და მიიპყრეთ დონორები პრესრელიზის საშუალებით. გააზიარეთ მიზნები, პროგრესი და შესაძლო გავლენა მხარდასაჭერად. მაგალითად, სტარტაპმა შესაძლოა გამოაცხადოს კამპანია, ხოლო საქველმოქმედო ორგანიზაციამ შემოწირულობების გასამმაგებელი ინიციატივა. პრესრელიზი ფართო აუდიტორიამდე მისვლაში და თქვენი მიზნების მიღწევაში გეხმარებათ.
იზეიმეთ თქვენი კოლაბორაცია და გააზიარეთ მისი სარგებელი პრესრელიზით. ორმა ბრენდი შეიძლება გამოყოს ერთობლივი პროდუქტის გაშვება, ან კომპანია და არასამთავრობო ორგანიზაცია ერთობლივი ინიციატივით, პრესრელიზი ზრდის სანდოობას, ყურადღებას იპყრობს და თქვენი თანამშრომლობის ეფექტს მაქსიმუმამდე სწევს მაღლა.
მოიზიდეთ ნდობა გამჭვირვალე და სწორად ჩამოყალიბებული პრესრელიზით, იქნება ეს კრიზისის მართვის განცხადება თუ რებრენდინგის ოფიციალური დაწყება. მაგალითად, კომპანიამ შეიძლება გამოაცხადოს რებრენდინგი შერწყმის შემდეგ, ხოლო საზოგადოებრივმა ფიგურამ მიმართოს აუდიტორიას სკანდალის შემდეგ. პრესრელიზი გეხმარებათ ამბავის მართვაში და სანდოობის შენარჩუნებაში.

გამოაცხადეთ დაწინაურება ან ლიდერული ცვლილება და წარმოაჩინეთ თქვენი ორგანიზაციის ზრდა. მაგალითად, კომპანიამ შეიძლება წარადგინოს თავისი ახალი CEO, ხოლო არასამთავრობომ ცნობილი ექსპერტი მმართველ გუნდში. პრესრელიზი აძლიერებს ნდობას პარტნიორებსა და დაინტერესებულ მხარეებში და იზიდავს ახალ ტალანტებს.

წარადგინეთ თქვენი წარმატებები პრესრელიზის საშუალებით და ააშენეთ სანდოობა. მაგალითად, კომპანიამ შეიძლება გამოაცხადოს „წლის საუკეთესო დამსაქმებლის“ ტიტულის მიღება, ხოლო ინდივიდმა – პრესტიჟული ინდუსტრიული ჯილდო. პრესრელიზი გეხმარებათ თქვენი წარმატებების სწორად წარმოჩენაში.
აჩუქეთ ადამიანს ცნობადობა და აღნიშვნა პრესრელიზის სახით. შეგიძლიათ გააოცოთ კოლეგა მისი კარიერული პროგრესის გაშუქებით ან ოჯახის წევრი მისი მიღწევების აღიარებით. ასეთი პრესრელიზი უნიკალური და მარადიული საჩუქარია.
პრესრელიზები თქვენი კლიენტებისთვის გაზარდეთ თქვენი სააგენტოს ღირებულება იმით, რომ კლიენტებს შესთავაზებთ პრესრელიზების დისტრიბუციას. მაგალითად, PR სააგენტომ შეიძლება გააშუქოს კლიენტის ახალი პროდუქტის გაშვება, ხოლო მარკეტინგულმა კომპანიამ ახალი კამპანია. პრესრელიზი აძლიერებს ურთიერთობებს, ამდიდრებს პორტფოლიოს და ქმნის საუკეთესო შედეგებს.
მუდმივი/გეგმის ტიპის პრესრელიზები დარჩით ყურადღების ცენტრში რეგულარული პრესრელიზებით. იქნება ეს თვიური განახლება, კვარტალური ანგარიში თუ კამპანიის პროგრესი, თანმიმდევრული PR სტრატეგია ზრდის ჩართულობას. მაგალითად, ტექნოლოგიურმა კომპანიამ შეიძლება ყოველთვიურად გამოაქვეყნოს პროდუქტის განახლებები, ხოლო არასამთავრობომ ინიციატივების პროგრესი. ეს სტრატეგია ზრდის ხილვადობას, ნდობას და თქვენი ბრენდის ცნობადობას.

გამოქვეყნების წესები და პირობები ვრცელდება ყველა პრესრელიზზე.

არ გამოტოვოთ

მიეცი შენს ბრენდს, ორგანიზაციას ან იმსახურებს.
შემოგვიერთდი მოლოდინის სიაში ან დაგვიკავშირდი დამატებითი ინფორმაციისთვის.
შენი ისტორები მოსაყოლად მზადაა. ჩვენ აქ ვართ, რომ ისინი გავავრცელოთ.

ან

Scroll to Top