რა არის divul.ge–ს გარანტირებული პრესრელიზების გამოყენების შემთხვევები?
ერთადერთი საზღვარი თქვენი ფანტაზიაა – აი რამდენიმე მაგალითი:
Get in Touch
ბრენდი
გააძლიერეთ ნდობა და ცნობადობა თქვენი ბრენდისთვის თქვენი ისტორიის გაზიარებით. შეგიძლიათ გამოაცხადოთ რებრენდინგი, გამოკვეთოთ თქვენი მისია ან წარმოაჩინოთ ღირებულებები; მაგალითად, მოდის ბრენდმა შეიძლება გააცნოს თავისი ეკომეგობრული კოლექცია, ხოლო ტექნოლოგიურმა კომპანიამ – ინოვაციური სამუშაო კულტურა. კარგად შედგენილი პრესრელიზი მნიშვნელოვნად ზრდის ბრენდის ხილვადობას და იზიდავს ახალ კლიენტებს.
კომპანია
გააზიარეთ თქვენი კომპანიის მნიშვნელოვანი ეტაპები, გაფართოებები ან ინოვაციები, რათა მუდმივად დააინტერესოთ აუდიტორია. ეს შეიძლება იყოს ახალი ოფისის გახსნა, მნიშვნელოვანი პარტნიორობა ან რეკორდული ფინანსური კვარტალი. მაგალითად, სტარტაპმა შეიძლება გამოაცხადოს ახალი ინვესტიცია, ხოლო საცალო ქსელმა– თავისი მე-100 ფილიალის გახსნა. ასეთი პრესრელიზები ზრდის სანდოობას და იზიდავს ინვესტორებს, პარტნიორებსა და კლიენტებს.
ორგანიზაცია
გააძლიერეთ თქვენი ორგანიზაციის გავლენა წარმატებული კამპანიების, მიმდინარე პროექტებისა და საზოგადოების ინიციატივების გაზიარებით. მაგალითად, არასამთავრობო ორგანიზაციამ შეიძლება გამოაქვეყნოს შედეგები წარმატებული საქველმოქმედო კამპანიის შესახებ, ხოლო საგანმანათლებლო დაწესებულებამ – ახალი სტიპენდიის პროგრამა. პრესრელიზი უზრუნველყოფს, რომ თქვენი მესიჯი სწორ აუდიტორიას და მხარდამჭერებს მიეწვდინოს.
პროფესიონალები
კარიერული წინსვლა
ინფლუენსერის პროფილი
არტისტი
აკადემიური სფერო
გამოკვეთეთ თქვენი აკადემიური მიღწევები, კვლევები, პუბლიკაციები ან ჯილდოები. მაგალითად, პროფესორმა შეიძლება გააზიაროს მნიშვნელოვანი კვლევის შედეგები, ხოლო სტუდენტმა პრესტიჟული სტიპენდიის მიღება. პრესრელიზი ხელს უწყობს აკადემიურ აღიარებას და ახალ კვლევით ან პროფესიულ შესაძლებლობებს.
მოდელები და მსახიობები
ათლეტები
პროდუქტის ან სერვისის გაშვება
შექმენით დიდი ხმაური ახალი პროდუქტის ან სერვისის გარშემო. ტექნოლოგიურმა კომპანიამ შეიძლება გააშუქოს ინოვაციური მოწყობილობა, ხოლო ბიუთი ბრენდმა – ახალი მოვლის ხაზი. პრესრელიზი ზრდის ცნობადობას, გაყიდვებს და მედიის დაინტერესებას.
ახალი ვებსაიტი ან აპლიკაცია
ახალი განმარტებითი ან მარკეტინგული ვიდეო
Join the Waitlist
წიგნის ან პუბლიკაციის პრეზენტაცია
ღონისძიება ან კონფერენცია
კონცერტი ან წარმოდგენა
საქველმოქმედო ან არასამთავრობო ინიციატივა
თანხების მოზიდვის კამპანია
პარტნიორობა ან კოლაბორაცია
კრიზისი ან რებრენდინგი
ახალი თანამშრომელი ან ლიდერობის ცვლილება
გამოაცხადეთ დაწინაურება ან ლიდერული ცვლილება და წარმოაჩინეთ თქვენი ორგანიზაციის ზრდა. მაგალითად, კომპანიამ შეიძლება წარადგინოს თავისი ახალი CEO, ხოლო არასამთავრობომ ცნობილი ექსპერტი მმართველ გუნდში. პრესრელიზი აძლიერებს ნდობას პარტნიორებსა და დაინტერესებულ მხარეებში და იზიდავს ახალ ტალანტებს.
ჯილდო ან მიღწევა
განსაკუთრებული საჩუქრის იდეა
პრესრელიზები კლიენტებისთვის
დაგეგმილი/მიმდინარე პრესრელიზები
გამოქვეყნების წესები და პირობები ვრცელდება ყველა პრესრელიზზე.
არ გამოტოვოთ
მიეცი შენს ბრენდს, ორგანიზაციას ან იმსახურებს.
შემოგვიერთდი მოლოდინის სიაში ან დაგვიკავშირდი დამატებითი ინფორმაციისთვის.
შენი ისტორები მოსაყოლად მზადაა. ჩვენ აქ ვართ, რომ ისინი გავავრცელოთ.
ან